Articles

Articles (32)

Στη Brainfood Media η εμπορική εκπροσώπηση του epixeiro.gr

Στη Brainfood Media η εμπορική εκπροσώπηση του epixeiro.gr. Την εμπορική εκπροσώπηση του μεγαλύτερου επιχειρηματικού portal στην Ελλάδα αναλαμβάνει η Brainfood Media, εντάσσοντας το epixeiro.gr στο δίκτυο της. Το epixeiro.gr αποτελεί το κορυφαίο εργαλείο στα χέρια κάθε ανθρώπου που είναι ενεργός στην επιχειρηματική σκηνή, τόσο της Ελλάδας όσο και διεθνώς. Ένας ιστότοπος που εμπνέει και κινητοποιεί, μια ανεξάντλητη πηγή πληροφοριών, γνώσεων και ιδεών, για νέους και μεστούς επιχειρηματίες, για ελεύθερους επαγγελματίες, στελέχη εταιρειών, ιδιώτες και φοιτητές. Με ψυχραιμία, αξιοπιστία, ταχύτητα και προσοχή, μεταφέρει όλες τις ειδήσεις από τις επιχειρήσεις από όλους τους κλάδους, τις startups, την αγορά εργασίας, την οικονομία, τις…
Read more...

Brainfood Case Studies

Αγαπητοί συνεργάτες, Custom formats, ειδικές ενέργειες, micro-sites, 360 photos, videos: η ομάδα της Brainfood Media λατρεύει να «δημιουργεί». Το καλοκαίρι του 2020 βραβεύτηκε στα Digital Media Awards με Gold βραβείο για Best Outstanding New Project και Silver για Best Native Advertising. Αυτή τη χρονιά, βάλαμε στόχο να υλοποιήσουμε ακόμα πιο ενδιαφέροντα projects. Ακολουθούν custom ειδικές διαφημιστικές ενέργειες που υλοποιήθηκαν τους τελευταίους μήνες στα sites του δικτύου μας. Timeline Format by Brainfood Client: Deree | Site: Platform.gr Description: Δημιουργία ενός διαδραστικού special custom creative (timeline format) στο platform.gr, που έδινε τη δυνατότητα στους νέους να μάθουν πληροφορίες για επιλεγμένες ειδικότητες του…
Read more...

Το τμήμα Influencing της Brainfood Media συμμετείχε στην δημιουργία της νέας καμπάνιας της Durex

Η καμπάνια Open To Sex, έδωσε την ευκαιρία σε γνωστούς Instagram και YouTube creators -Carrot Tards, Panos Dent και Θανάση Πασσά – να κάνουν ενδιαφέρουσες συζητήσεις, να ανακαλύψουν νέα προϊόντα αλλά και να διασκεδάσουν. Δείτε τα όλα στο κανάλι YouTube της Durex Greece.
Read more...

H Brainfood Media αναλαμβάνει την εμπορική εκπροσώπηση του Enwsi.gr

Η Sports United LP και η Brainfood Media ανακοινώνουν τη συνεργασία τους για το Enwsi.gr. Με 1,5 εκ. επισκέψεις τον μήνα κατά μέσο όρο, το enwsi.gr είναι ένα ξεχωριστό case study για τα δεδομένα των αθλητικών sites, καθώς η προσέγγισή του διαφέρει πολύ από αυτή των περισσότερων της κατηγορίας του. Η νέα ιδιοκτησία της Sports United LP το έχει μετατρέψει σε ένα portal στο οποίο υπάρχει συνεχής ενημέρωση όχι μόνο για ό,τι συμβαίνει στον χώρο των αθλημάτων της ΑΕΚ, αλλά και για την πολιτική, την κοινωνία, το lifestyle, τον αθλητισμό και το στοίχημα. Livecast, ζωντανές εκπομπές με τηλέφωνα, application, θεματικά…
Read more...

Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best Outstanding New Project για το Backstage Festival από το Avopolis.gr και τη Χρυσή Ζύμη

Τα κορυφαία βραβεία στις κατηγορίες των Digital Media Awards '20, Best Outstanding New Project / Product και Best Native Advertising - Content Marketing | Covid-19, κατέκτησε το Backstage Online Film Festival που διοργάνωσε το Avopolis.gr σε συνεργασία με τη Χρυσή Ζύμη Pizza. Για τέσσερις εβδομάδες από τις 23 Ιουνίου, κάθε βραδιά έγινε μια interactive μουσικοκινηματογραφική εμπειρία χωρίς περιορισμούς (ένα από τα ελάχιστα online festival διεθνώς με δωρεάν προβολές και χωρίς περιορισμό στο κοινό που θα μπορούσε να τα παρακολουθήσει), με τις κορυφαίες μουσικές ταινίες όλων των εποχών, με δώρα από τη Χρυσή Ζύμη Pizza, με πάνω από 90.000 προβολές ταινιών…
Read more...

Influencing by Brainfood Media

Στα μέσα του 2019, η Brainfood Media παρουσίασε το Influencing, μια υπηρεσία υλοποίησης ενεργειών influencer marketing, μέσω ενός διευρυμένου δικτύου πιστοποιημένων συνεργατών (ως προς το authenticity, το performance και τα metrics τους) σύμφωνα με τα πιο αξιόπιστα εργαλεία, για μέγιστη απόδοση των καμπανιών.Μέσα σε αυτό το διάστημα υλοποίησε πολυάριθμα επιτυχημένα projects (μεγαλύτερα ή μικρότερα), σε συνεργασία με διαφημιστικές εταιρείες, media shops, αλλά και πελάτες. Δείτε κάποια από αυτά: Γρηγόρης Μικρογεύματα: παρουσίαση νέων προϊόντων. Στο κατάστημα Γρηγόρης στην οδό Πειραιώς στον Ταύρο, οι καλεσμένοι δοκίμασαν τις νέες γευστικές προτάσεις αλλά ετοιμάσαν και την δική τους "ιδανική" σαλάτα! Μεταξύ των καλεσμένων, η…
Read more...

Το OPEN LIFE στο Έθνος της Κυριακής. Ο απόλυτος οδηγός wellness κάθε μήνα στα περίπτερα!

Το νέο περιοδικό OPEN LIFE του Έθνους της Κυριακής έρχεται για να γίνει ο πιο πολύτιμος οδηγός ευεξίας και αυτοβοήθειας, απαραίτητος για κάθε αναγνώστη που αναζητά τρόπους να βελτιώσει τη φυσική, συναισθηματική και πνευματική του υγεία. Δεκάδες επιστήμονες, επαγγελματίες υγείας, ψυχικής υγείας, Life Coaches και δημοφιλείς προσωπικότητες θα μοιραστούν τη γνώση και την εμπειρία τους προκειμένου το περιοδικό αυτό να αποτελέσει μια διαχρονική, πολύτιμη βιβλιοθήκη προσωπικής ανάπτυξης και έναν χρήσιμο οδηγό προς την αυτοπραγμάτωση του αναγνώστη. Το OPEN LIFE είναι μια συνεργασία του Έθνους της Κυριακής με την Εναλλακτική Δράση (enallaktikidrasi.com, leader στον χώρο της προσωπικής ανάπτυξης) και τη Brainfood…
Read more...

Avopolis Music Network (www.avopolis.gr): Γιορτάζει 23 χρόνια ζωής με ανανεωμένο layout και νέα features!

Ελαφρύ, φρέσκο, ανανεωμένο και με πολύ περισσότερο κινηματογράφο... 23 χρόνια έκλεισε μόλις το Avopolis Music Network (www.avopolis.gr) και τα γιορτάζει με νέο, πολύ πιο εύχρηστο και φρέσκο layout. Το νέο Avopolis.gr είναι πλέον στον αέρα, πολύ πιο ελαφρύ και με νέα features. H ομάδα της Brainfood Media δούλεψε εντατικά τους τελευταίους μήνες όχι μόνο στο σχεδιαστικό κομμάτι ή σε επίπεδο development και τεχνολογιών, αλλά και με μία μελετημένη προσπάθεια ανάδειξης του μεγάλου σε όγκο και πολύτιμου υλικού που έχει συγκεντρώσει πάνω από 2 δεκαετίες τώρα, καλύπτοντας δεκάδες συναυλίες κάθε μήνα, στην Ελλάδα και διεθνώς, με αρθρογραφία και συνεντεύξεις για τη…
Read more...

Λόγω Τιμής: στο allyou.gr το απόλυτο micro-site για το πιο πολυσυζητημένο come back!

Ωρα 23:00, βράδυ Δευτέρας και όλοι αραχτοί και... ετοιμοπόλεμοι στους καναπέδες μας... Η επιστροφή της παρέας του «Λόγω Τιμής» είναι ένα από τα πιο πολυσυζητημένα τηλεοπτικά come back που γνώρισε ποτέ η ελληνική τηλεόραση. Σε ρυθμούς «Λόγω Τιμής» η τηλεόραση το βράδυ της Δευτέρας, μας έκανε να καρδιοχτυπήσουμε, να κλάψουμε, να ξανασυστηθούμε με το συναίσθημά μας. Το επεισόδιο ήταν αντάξιο των προσδοκιών μας τελικά, κάτι που φάνηκε και στην τηλεθέαση. Οι τηλεθεατές αποδείχτηκε ότι περίμεναν με ανυπομονησία τα νέα επεισόδια του «Λόγω Τιμής», καθώς οι πρώτες ενδείξεις της Nielsen έδειξαν ότι η τηλεθέαση έφτασε μέχρι και 30% στο δυναμικό κοινό.…
Read more...
Subscribe to this RSS feed

Copyright © 2016 Brainfood Media, All rights reserved